آمازون لونا باید از اشتباهات Google Stadia بیاموزد


کنسول آمازون لونا. بسیار بنفش

آمازون

چه زمانی Google Stadia این اولین بار اعلام شد و نوید می دهد که شیوه مصرف بازی های ویدیویی را برای همیشه تغییر دهد. فقط یک توییت طول کشید تا همه هیاهوها را به هم زد.

روزنامه نگار واشنگتن پست گفت: “این بررسی من در Google Stadia در یک GIF است.” پارک جین، درست قبل از عرضه محصول. او نوار فاصله را روی صفحه کلید خود فشار داد تا در بازی بپرد و با یک شادی خیالی به عقب نگاه کرد زیرا تقریباً یک ثانیه برای گلزنی Stadia طول کشید.

به راحتی می توان گفت با Google Stadia اشتباهاتی مرتکب شده است. اما جدا از مسائل مربوط به تأخیر ، Stadia از همان ابتدا فروش سختی داشته و مملو از شن و ماسه با یک مدل تجاری است که بسیار سنتی تر از آن بود که انتظار داشتیم.

ما انتظار داشتیم Netflix با گیمینگ ، مجموعه ای عظیم از بازی های ویدیویی با هزینه ماهانه کم ، عرضه شود. در پایان ، ما به چیزی عجیب تر هم می رسیم: یک انتخاب پراکنده از بازی های متوسط ​​نسبتاً رایگان و دعوت به پرداخت – تقریباً با قیمت کامل – برای بازی های ویدیویی که اخیراً منتشر شده اند مانند Doom Eternal یا Red Dead Redemption II. Xbox یا PlayStation کاملاً پیچیده و گیج کننده است که شما به جای بارگیری بازی های ویدیویی ، آنها را پخش جریانی می کنید.

به سختی انقلابی رو به روی آینده ای که امیدوار بودیم باشد. در پی انتشار کم رونق ، Google Stadia مسیر Ouya را در پیش گرفت. ایده عالی ، فراتر از آن در اجرا بازی سرگرم کننده، سرویسی در Xbox One ، به تازگی به مردم امکان اشتراك بازی ها را با اشتراك “Ultimate” خود داده است ، اما به دور از آن ، در نبرد طولانی مدت برای تبدیل شدن به “Netflix of Games” پیشرفت چشمگیری داشته است.

در سال 2020 ، Google Stadia یک شهر ارواح است.

در مواجهه با این شکست ، آمازون خدماتی را اعلام و راه اندازی کرد مثل آمازون لونا – که به نظر می رسد سطحی شبیه Stadia است – به نظر ایده ای دیوانه است. اما حتی در این مرحله اولیه ، به نظر می رسد که لونا از اشتباهات Google Stadia آموخته است و این تنها شانس موفقیت بیشتری برای او دارد.

برای شروع: فرم. آمازون لونا با 100 بازی در دسترس برای اشتراک ماهیانه 5 دلار در دسترس است. Google Stadia در حال حاضر 25 بازی رایگان با Stadia Pro ارائه می دهد و این لیست ماهانه می چرخد.

به نظر می رسد که نمایش آمازون لونا مرز Stadia را از بین می برد – و مهمتر از همه – آب را خراب نمی کند و شما را مجبور به پرداخت پول نقد اضافی برای نسخه های جدید می کند.

شاید از همه مهمتر ، به نظر می رسد آمازون از نقش خود آگاه است. به نظر می رسد مارک ویتن ، معاون دستگاه ها و خدمات سرگرمی در آمازون ، کاملاً آگاه است که لونا در رقابت برای به روزرسانی بی پایان مخاطبان قبل از سفارش رقابت نمی کند. Xbox Series X. یا PS5. Luna تمام تلاش خود را برای کاهش سد ورود به بازی های ویدئویی ، ارائه کمترین مسیر مقاومت ممکن برای جمعیت گسترده تری از گیمرهای گاه به گاه (یا سقوط کرده) است که فقط یک روش راحت و آسان برای گذران اوقات فراغت خود را می خواهند.

Update-Amazon-2020-Luna-Gaming 6

آمازون

برای آن دسته از افراد ، Great 100 Game Tour مکانی عالی است. این رقابت با Game Pass است که میزبان تعداد مشابهی است: بیش از هر بازیکن معمولی وقت بازی خواهد داشت ، اما به اندازه کافی برای ارائه یک ظاهر انتخابی است. به نظر شما در بین این 100 بازی چیزی برای همه وجود دارد.

اما یک دهانه در آنجا وجود دارد. زمان بندی رنگ نمی تواند بهتر باشد. با تشکر از تعداد محدود انتشار کنسول ، تعداد زیادی از مردم در آنجا هستند که می خواهند Xbox جدیدی برای PlayStation داشته باشند. آسان است تصور کنید که افرادی بجای آن اشتراک اشتراکی Luna را امتحان کنند ، به ویژه کسانی که دارای اشتراک Amazon Prime و کارت های اعتباری هستند که قبلاً به اکوسیستم کلی آمازون مرتبط بوده اند. با Luna ، آمازون شانس واقعی برای موفقیت در جایی دارد که گوگل شکست خورده است.

حداقل به نظر می رسد که برای پیشی گرفتن از Google Stadia مجهز شده است.

فیل موجود در اتاق البته مایکروسافت و xCloud است. xCloud نسخه مایکروسافت از Stadia یا Luna است که سرویسی است که به بازیکنان امکان می دهد بازی های ویدیویی را مستقیماً روی لپ تاپ ها ، تلویزیون ها یا دستگاه های تلفن همراه پخش کنند. پس از راه اندازی بتا در اواخر سال 2019 ، xCloud این ماه رسماً در دسترس مشترکان نهایی Xbox Game Pass قرار دارد. این بخش مهمی از برنامه مایکروسافت برای افزایش قابل توجه پایگاه مشترکان خود در خارج از دارندگان کنسول است.

احساس می شود که فقط مایکروسافت ، گوگل و آمازون از زیرساخت های لازم برای جابجایی موثر جریان بازی برخوردار هستند. از این سه مورد ، مایکروسافت بیشترین تجربه را دارد. همچنین در حال حاضر 15 میلیون مشترک به Game Pass پیوند دارند.

این می تواند یک سفر سخت برای خدمات رقیب مانند Luna و Stadia باشد. به نظر می رسد آمازون و مایکروسافت هر دو در یک فضا بازی می کنند. پایگاه اشتراک گسترده در اینجا بازی پایانی واضح است و میدان جنگ دستگاه های تلفن همراه مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن است.

مایکروسافت به وضوح مورد علاقه های شما است ، اما اگر آمازون از اشتباهات گوگل بیاموزد و بیش از حد به نارضایتی سرویس های موجود مانند آمازون پرایم اعتماد کند تا کارها را جلو ببرد ، می تواند کفش در وهله دوم باشد. و اگر تراشه ها به نفع آمازون بیفتد ، نبرد برای بازی های Netflix ممکن است همانطور که قبلا تصور می کردیم شفاف نباشد.




منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yyeuhwy9
is.gd/SQEI0Q
shrtco.de/GoC92
clck.ru/R45JF
u.nu/55rvd
ulvis.net/A1i

بیشتر بخوان:  2022 آئودی S3 سدان از طریق فن آوری ورزش می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درام NFL واشنگتن توسط جنگ فرشته ها بر سر پرداخت تقویت می شود

ج سپتامبر 25 , 2020
مشاجره تلخ بین دانیل اسنایدر ، مالک کنترل کننده تیم فوتبال واشنگتن ، و سه نفر از شرکای محدود و قدیمی او ، باعث آتش سوزی قانونی ، اختلاف نام باشگاه و سردرگمی دوستان سابق شد. اما در اصل ، این یک اختلاف بر سر پول است. طبق اسناد بررسی […]