تبلیغ کنندگان به عنوان “پناهگاه امن” به پخش های NFL می روند


آغاز فصل NFL به صنعت تبلیغات این دلیل را می دهد که پس از ماهها اخلال در ارتباط با همه گیری و ناآرامی های مدنی ، شاد شود.

شرکت های رسانه ای و مدیران بازاریابی به دنبال عدم اطمینان در رتبه بندی تلویزیونی در میان عدم اطمینان در سایر لیگ های ورزشی حرفه ای و دانشگاهی در مورد چگونگی روند فصل هایشان. NBC گفت که پنجشنبه شب ، بین کانزاس سیتی ریفرز و هگزون تگزاس ، فضای تبلیغاتی بازی افتتاحیه را به فروش رسانده است ، درآمد قابل توجهی از سال گذشته و تبلیغات 30 ثانیه ای تقریباً 900000 دلار داشته است.

به گفته شرکت تحقیقاتی کانتار ، فوتبال برای تبلیغ کنندگان جذابیت بیشتری نسبت به بسکتبال ، بیس بال و هاکی دارد. فصل منظم فوتبال 2019 ، پلی آف و Super Bowl تخمین زده شد که 4.3 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی برای CBS ، Fox و NBC داشته باشد ، تقریباً 200 میلیون دلار در هفته اول.

بیشتر بخوان:  انریکه اولیو ، پخش کننده کورهای Rays ، یک سال بدون طرفداران را پیمایش می کند

با انقضا قراردادهای حق پخش از سال آینده ، تحلیلگران شرکت تحقیقاتی Moffett Nathson در یادداشت سرمایه گذار روز پنجشنبه پیش بینی کردند که لیگ قادر خواهد بود “افزایش عظیم برای چرخه آینده قراردادهای جدید NFL” را کنترل کند ، با پرداخت برخی از شبکه ها تا 75 درصد بیشتر برای بسته های آنها. شرکای رسانه ای فعلی “به نظر می رسد همه مشتاق گسترش روابط فعلی خود هستند” ، تحلیلگران نوشتند ، تخمین می زنند که قیمت کلی NFL سالانه از 5.62 میلیارد دلار به 82/8 میلیارد دلار برسد.

بیشتر بخوان:  دومینیک Thiem برای برنده شدن در فینال Open US از 2 ست به پایین برمی گردد

ESPN ، که به دلیل کمبود NBA و سایر برنامه های ورزشی ، در آخرین سه ماهه خود دچار افت تبلیغات شده بود ، بازگشت مجموعه NFL را با یک مجموعه تجاری به “اکنون همه چیز به من برمی گردد” سلین دیون جشن گرفت. از دیگر تبلیغات جدید با موضوع NFL می توان به نقطه پیشرفتی با حضور بیکر میفیلد ، مهاجم کلیولند براونز ، سرگرمی تبلیغاتی مترو در شخصیت غیر احساسی بیل بلیشیک ، مربی نیویگلستان میهن پرستان و تبلیغات لو اشاره کرد که از استادیوم خانگی کارولینا پانترز الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوان:  دوتایی Clemson از QB Lawrence ، RB Etienne در خط Heisman

Frito-Lay به کارگردانی “چراغ های شب جمعه” پیتر برگ برای هدایت تبلیغات تجاری به نام “Twas the Night Before Kickoff” ، با حضور تام بردی ، راب گرونکوفسکی و سایر مشاهیر فوتبال استفاده کرد. این مکان در کالیفرنیا ، فلوریدا و تگزاس فیلمبرداری شده است و 90 درصد از خدمه از راه دور کار می کنند.

راشل فردیناندو ، مدیر ارشد بازاریابی شرکت ، در بیانیه ای گفت: “امسال ، بازگشت NFL بیش از هر زمان دیگری مهم است.”

با توجه به به تعویق انداختن لیگ های فوتبال کالج Big Ten و Pac-12 ، و کمبود سرگرمی جدید ، بسیاری از مشتریان هزینه تبلیغات خود را به NFL منتقل کرده اند ، خریداران رسانه ها گفتند.

بیشتر بخوان:  با Fox's Super 6 Final 8 را از NASCAR برنده شوید

تام مک گاورن ، رئیس آژانس بازاریابی ورزشی Optimum Sports ، گفت که شرکت ها NFL را “پناهگاه امن” و “چراغ امید” می دانند. وی گفت ، پس از افت هزینه های تبلیغاتی در همه گیر شدن ، فوتبال “سهم بیشتری از پای کوچکتر” را به خود اختصاص خواهد داد.

وی گفت: “ما مشتریان خود را به NFL هدایت می كنیم به عنوان یك محل بسیار مناسب برای صرف دلار برای افرادی كه نیاز به مخاطبان گسترده دارند.” “NFL اولین ورزشی است که در منطقه راحتی خود – در چارچوب زمانی منظم در فصل عادی خود ، باز می گردد.”

بیشتر بخوان:  Springer ، Altuve homer برای زنده نگه داشتن Astros در ALCS

علاوه بر تبلیغات تجاری ، برخی از شرکت ها در تلاشند تا از طریق تجربیات دیجیتالی که باعث می شود بینندگان به بازی نزدیکتر باشند ، به مشتری برسند. در حالی که استادیوم ها عمدتا خالی از سکنه بودند ، Bud Light با NFL و Twitter توافقاتی را انجام داد که به هواداران این فرصت را می دهد تا در طی مسابقات از طریق اصطلاح Showtime Cam خود با بازیکنان تعامل داشته باشند.

در حالی که محدودیت های بهداشتی بسیاری از مارک ها را مجبور می کند وجوه خود را از حوادث غیر حضوری هدایت کنند ، اما مدیران بازاریابی دریافتند که تغییر به نسخه های مجازی به آنها امکان می دهد افراد بیشتری را از نظر جسمی در یک زمینه قرار دهند و دسترسی بهتری را به داده های طرفداران ارائه می دهد.

بیشتر بخوان:  ملانکوماس برترین بوکسور تاریخ باستان بود و او در واقع سطل آشغال بود

نیک کلی ، معاون رئیس Anheuser-Busch InBev ، Bud Light’s ، گفت: “اگر ما این پیشنهاد را در یک فصل عادی به NFL بیاوریم ، من نمی دانم که در همان سطح مشارکت یا تمایل برای آزمایش وجود داشته باشد.” شرکت مادر. “اما در آینده ، همه پخش کنندگان سعی می کنند از این نوع چیزها درآمد کسب کنند.”


منبع: حافظ استدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آنچه Dell XPS 15 می تواند به لپ تاپ های بازی در مورد صدای خوب آموزش دهد

ی سپتامبر 13 , 2020
امروزه لپ تاپ های بازی با پنل های 300 هرتز ، ردیابی اشعه در زمان واقعی و پردازنده های مرکزی 8 هسته ای جهشی بهتر از پنج سال پیش دارند – به جز یک منطقه: کیفیت صدا. در واقع ، پس از کار کردن از طریق لپ تاپ های بازی […]