فیس بوک و توییتر با اخبار جعلی مبارزه می کنند. چرا هنوز هم باید مراقب باشم


اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی پیش از روز انتخابات در 3 نوامبر همچنان یک نگرانی اساسی است.

آنجلا لانژ / CNET

این داستان بخشی از است انتخابات 2020پوشش CNET برای آمادگی برای رای گیری در ماه نوامبر.

در فیس بوک ، توییتر و وب سایت آن گروه نامیده می شود بیانیه های صلح او ادعا کرد که یک سازمان خبری جهانی است و مأموریت دارد فساد را افشا کند. هدف آن بیان داستانهایی بود که از دید عموم پنهان مانده بود.

به نظر می رسد PeaceData حقیقت داستان خود را پنهان کرده است. در ماه سپتامبر ، فیس بوک و توییتر گفتند که ارتباطات بین PeaceData و آژانس تحقیقات اینترنتی ، مزرعه بدنام کوتوله روسی را که در انتخابات 2016 آمریكا قصد ایجاد اختلاف بین آمریكایی ها را داشت ، کشف كرده اند. رسانه های اجتماعی به سرعت حساب های این گروه را برداشتند ، به نظر می رسد برخی از آنها از هوش مصنوعی برای ایجاد عکس استفاده می كنند. پروفایل های جعلی

اگرچه PeaceData هرگز افراد زیادی را به خود جلب نکرده است ، اما مبارزات گسترده ضدعلوماتی یادآوری قدرتمندی از آسان بودن پنهان کردن هویت و انگیزه ها در شبکه های اجتماعی است. مطالعات نشان می دهد که آمریکایی ها به سختی واقعیت را از داستان جدا می کنند – ببینید چند نفر فریب این توهم را خورده اند تئوری توطئه را مدون کنید مخصوصاً بصورت آنلاین. قانون گذاران ، فعالان و حتی کارمندان شبکه های اجتماعی را تحت فشار قرار داده اند تا به ویژه قبل از انتخابات ایالات متحده اقدامات بیشتری در جهت مبارزه با اطلاعات نادرست انجام دهند.

روز چهارشنبه ، هنگامی که فیس بوک و توییتر گسترش یک داستان نیویورک پست که شامل ادعاهای تایید نشده در مورد پسر جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود ، محدودیت های ضد اطلاعات آنلاین دوباره شعله ور شد ، مبارزات انتخاباتی Hunter Biden صحت گزارش را که شامل اطلاعاتی از گفته می شود ایمیل ها از دیسک سخت کامپیوتر گرفته می شوند. بسیاری از ناظران نگرانند که ممکن است هکرها اطلاعاتی برای مداخله در انتخابات نوامبر درز کرده باشند. توییتر گفت که این داستان قوانین منع به اشتراک گذاری مطالب به خطر افتاده را نقض کرده است. فیس بوک ماجرا را برای بررسی به ارجاع دهندگان واقعیت شخص ثالث ارجاع داد. حرکات این دو شبکه اجتماعی جنجالی را برانگیخت که توسط برخی از کارشناسان مورد ستایش قرار گرفت و از سوی برخی سیاستمداران مورد انتقاد قرار گرفت.

نظریه های انعطاف پذیری و توطئه آنلاین به قدری نگران کننده است که کمیته اطلاعات مجلس روز پنجشنبه جلسه استماعی مجازی درباره این موضوع برگزار می کند.

ژاک دلانی ، که فریب نوشتن برای PeaceData را خورده است ، در مقاله ای منتشر شده در گاردین گفت: “توصیه اولیه من به مصرف کنندگان در رسانه ها این است که همیشه هنگام تعامل با محتوا و کاربران در شبکه های اجتماعی احتیاط کنند.” “من هرگز حدس نمی زدم که درگیر یک کمپین مشکوک رسانه ای شوم.”

debunked-bug.png

توصیه دلانی شایسته است که مورد توجه قرار گیرد. بر اساس نظرسنجی منتشر شده در سال جاری توسط مرکز تحقیقات پیو ، حدود 18 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که اخبار سیاسی خود را اساساً از شبکه های اجتماعی می گیرند. تقریباً 48٪ از بزرگسالان آمریکایی بین 18 تا 29 سال می گویند که شبکه های اجتماعی محبوب ترین راه برای دریافت اخبار سیاسی و انتخاباتی است.

افرادی که برای اخبار بیشتر به شبکه های اجتماعی اعتماد می کردند بیشتر از افرادی که بیشتر از منابع دیگر مانند رسانه های چاپی و سایت های خبری استفاده می کردند ، به اشتباه حقایق مربوط به سیاست و وقایع روز را به دست می آوردند. به عنوان بخشی از این مطالعه ، مرکز تحقیقات پیو بزرگسالان آمریکایی را در مورد موضوعاتی از جمله اینکه کدام حزب اکثریت سنای آمریکا را دارد ، نرخ بیکاری و تعرفه ها در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از رئیس جمهور س questionال کرد.

جوئل بریستون یکی از نویسندگان مطالعه گروه آموزش تاریخ استنفورد در سال 2019 است که نشان می دهد دانش آموزان دبیرستانی همچنین مهارت لازم را در مورد قابلیت اطمینان اطلاعات آنلاین ندارند. Breakstone ، رهبر این گروه آموزشی ، گفت: استراتژی هایی مانند بررسی حرفه ای بودن وب سایت و مطالعه عنوان آن همیشه در شناسایی منابع اطلاعاتی مطمئن موثر نیستند. شبکه های اجتماعی “مشکل را بیشتر می کنند” فقط به این دلیل که پست هایی که از طریق خبرهای شخصی منتقل می شوند یکسان به نظر می رسند.

بریكستون گفت: “به طور ناگهانی تشخیص وجود كسانی كه پشت این اطلاعات هستند ، قابلیت اطمینان آن اطلاعات و فرایندی كه منجر به تولید محتوا شده است ، می تواند دشوار باشد.” “تمایز بین انواع مختلف منابع نیز مبهم است.”


اکنون بازی کنید:
این را نگاه کن:

چگونه اخبار دروغ را تشخیص دهیم


3:21

ایرن مک نیل ، رئیس Media Literacy Now ، گفت که کاربران شبکه های اجتماعی باید از احساسات خود آگاه باشند.

وی گفت: “این یکی از ترفندهای روانشناختی است که برای جلب مردم در به اشتراک گذاشتن اطلاعات گمراه کننده و گمراه کننده استفاده می شود.” “وقتی کسی چیزی را می خواند و عصبانی یا ناراحت می شود ، انگیزه اصلی برای درگیر شدن قبل از تحقیقات واقعی به نظر می رسد.”

PeaceData اخبار سیاسی مربوط به تعدادی از کشورها ، از جمله ایالات متحده را منتشر کرده و موفق شده روزنامه نگاران مستقل را فریب دهد و برای این مقاله مقاله بنویسند. در یک مقاله آمده بود که ایالات متحده “شریک غیرقابل اعتماد سازمان های جهانی” است. دیگری اظهار داشت که جو بایدن ، نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری و کمالا هریس ، که به عنوان معاون معاون رئیس جمهور انتخاب شده است ، توضیح می دهند “چگونه چپ غربی در برابر پوپولیسم راست ها تسلیم خواهد شد”.

PeaceData ادعای ارتباط با روسیه را رد کرد و به درخواست توضیح بیشتر پاسخ نداد. دلانی از اظهار نظر خودداری کرد. این گروه در پیامی در وب سایت خود گفت که در حال تعطیلی است و شبکه های اجتماعی و سایت های خبری را به تلاش برای “سکوت آزادی بیان” متهم کرد. این سایت دیگر هیچ مقاله ای ندارد. این پیام با یک پیام کاریکاتور همراه است که مدیران ارشد فیس بوک ، آمازون و توییتر را نشان می دهد و سرهای خود را در گیوتین زیر سبدهایی با عنوان “زباله های سمی” نشان می دهند.

اخبار را در شبکه های اجتماعی مصرف کنید

گتی ایماژ -1195910993

شبکه های اجتماعی در تلاشند جلوی گسترش اطلاعات غلط درباره انتخابات آمریکا را بگیرند.

گتی ایماژ

رأی دهندگان جوان می گویند که نگران اخبار سیاسی هستند که در شبکه های اجتماعی می بینند. با این حال ، دوری از آن سایت ها دشوار است زیرا آنها آسان و سریع روش های خواندن مطالب از منابع مختلف هستند.

حدود 34٪ ​​از بزرگسالان 18 تا 29 ساله که سال گذشته توسط پیو مورد بررسی قرار گرفتند ، اخبار سیاسی خود را از فیس بوک در یک دوره یک هفته ای دریافت کردند ، در حالی که در کل 25٪ از بزرگسالان. یوتیوب ، توییتر ، ردیت و اینستاگرام متعلق به گوگل سایت های معروف دیگری هستند که این گروه سنی از آنها برای مصرف اخبار سیاسی استفاده می کند.

بر اساس نظرسنجی بنیاد گالوپ و نایت در ماه سپتامبر ، حدود 54 درصد از آمریکایی ها معتقدند که شبکه های اجتماعی مسئول مقدار زیادی اطلاعات نادرست هستند در حالی که حدود 58 درصد معتقدند که رئیس جمهور دونالد ترامپ در حال انتشار مقدار زیادی اطلاعات نادرست است. شبکه های اجتماعی برخی را نامگذاری کرده اند توییت های ترامپ که حاوی اطلاعات غلطی درباره رای گیری از طریق نامه و سایر موضوعات است.

کوئنتین واتوم اوکاما ، نایب رئیس حزب دموکرات های جوان آمریکا ، گفت که پیوندهایی به داستان های سیاسی دوستان فیس بوکی خود یا فیلم های سیاسی در TikTok می بیند. این جوان 29 ساله همچنین از توییتر استفاده می کند که در آن اخبار حتی قبل از انتشار در یک وب سایت قابل ارسال است. وی گفت دوستان و اعضای خانواده همچنین دیدگاه های سیاسی را در شبکه های اجتماعی ارائه می دهند.

واتوم اوکاما ، که در مینه سوتا زندگی می کند ، گفت برخی از پستهای خصوصی خود را در شبکه های اجتماعی پس از کشف این که حاوی اطلاعات غلط یا اغراق آمیز است ، حذف می کند. وی فیلمهای ویرایش شده ای را در فید شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که حاوی متن نیست. محتوای مربوط به QAnon در شبکه های اجتماعی نیز ظاهر شده است.

وی گفت: “اگرچه می گویم که من واقعاً فردی آگاه هستم ، اما به چیزی وابسته هستم که واقعاً قابل دستکاری ، فساد یا تغییر است.”

چلسی هاول ، دبیر حزب جوان جمهوری خواه تگزاس ، گفت که وی پروفایل های جعلی شبکه های اجتماعی را مشاهده می کند که وانمود می کنند رسانه های خبری مانند فاکس نیوز یا CNN هستند. او با استفاده از فیس بوک ، توییتر و شبکه محافظه کار اجتماعی Parler ، به مرور سایت های خبری و خواندن روزنامه محلی خود می پردازد.

این زن 29 ساله همچنین محتوای سیاسی خود را ارسال می کند ، ویدئوهای TikTok را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد حمایت خود از ترامپ را نشان می دهد. هاول وقتی یک خبر سیاسی را دید ، گفت که با استفاده از موتور جستجوگر DuckDuckGo ، جستجوی خودش را انجام می دهد که به دلیل حریم خصوصی ، او را بیشتر از گوگل ترجیح می دهد. فیس بوک برخی از پست ها را برای جستجوگرهای شخص ثالث می فرستد ، اما هاول گفت که ترجیح می دهد به نتیجه گیری های خودش برسد.

وی گفت: “من چندین بار از نظر بررسی واقعیت با فیس بوک کاملاً مخالف بودم.” “من احساس می کنم که آنها حقایق را خیلی بیشتر از چپ بررسی می کنند.”

هاول گفت که وی همچنین اخبار سیاسی وب سایت های متمایل به چپ را می خواند تا ببیند طرف مقابل چه می گوید و دوستانی دارد که از جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات حمایت می کنند.

وی گفت: “ما باید برای یافتن راه حل های واقعی برای آنچه واقعاً در این کشور اتفاق می افتد ، نقاط مشترک را پیدا کنیم.”

واقعیت را از داستان جدا کنید

رسانه های اجتماعی در تلاشند تا کاربران را به منابع معتبرتر هدایت کنند. فیس بوک ، توییتر و تیک توک همه مراکز آنلاین را برای رای گیری و اطلاعات مربوط به انتخابات راه اندازی کرده اند. یوتیوب مردم را به سمت ارسال اطلاعات رأی گیری از مرکز سیاست های دو حزب ، یک اتاق فکر دو حزب سوق داده است. توییتر و سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک آنها همچنین گفتند كه جزوه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریكا را كه قبل از شمارش آرا پیروزی خود را اعلام می كنند ، همراه با سایر اقدامات برای جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست فیلتر می كنند.

fb-ig-رای گیری-مرکز اطلاعات

فیس بوک کاربران را به مرکز اطلاعات رأی خود هدایت می کند.

سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک

فیس بوک نکاتی برای ردیابی اخبار جعلی دارد که شامل زیر سوال بردن عناوین ، بررسی دقیق پیوند و بررسی سایر گزارش ها است. این شرکت به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

توییتر گام های مختلفی را که برای محافظت از انتخابات برمی دارد تشریح کرده است. این شرکت گفت که زمینه بیشتری را به موضوعات پرطرفدار در سایت اضافه می کند و کاربران را هنگام جستجوی اصطلاحات کلیدی مربوط به ثبت نام رای دهندگان ، به منابع معتبر هدایت می کند.

همچنین درک زمینه پشت فیلم ها و عکس ها بسیار مهم است. گروه آموزش تاریخ استنفورد پس از آزمایش 3446 دانش آموز از ژوئن 2018 تا مه 2019 به این نتیجه رسید که مهارت سواد دیجیتالی دانش آموزان دبیرستانی “نگران کننده” است.

در یک مثال ، دانشجویان فیلم فیس بوک را مشاهده کردند که کارگران نظرسنجی مخفیانه اوراق رای را در جعبه ها پر می کنند. عنوان این ویدئو می گوید که این کلیپ ها مربوط به مقدماتی حزب دموکرات در سال 2016 در ایلینوی ، پنسیلوانیا و آریزونا بود. کاربر “I on Flicks” ، که ویدئو را به اشتراک گذاشته است ، در پستی می گوید “آیا تا به حال متوجه شده اید افرادی که در ارتکاب رای دهندگان متقلب دستگیر شده اند ، دموکرات هستند؟”

از دانش آموزان پرسیده شد که آیا این ویدئو گواهی محکم در مورد تقلب در انتخابات در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات 2016 است. حدود 52٪ دانش آموزان پاسخ دادند که چنین است. این ویدئوها در واقع تقلب رای دهندگان در روسیه را نشان می داد.

بریكستون گفت: “بیشتر افراد استراتژی های م contentثر ارزیابی محتوای آنلاین را یاد نگرفته اند.” “به نظر می رسد جوانان در پیمایش دستگاه های دیجیتال خیلی سریع به نظر می رسند ، اما آنها در درک اطلاعاتی که ارائه می دهند ، که تا آنجا که می توانیم بگوییم ، جمعیت عمومی را نشان می دهد ، مهارت کافی ندارند.”


منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yx9vzmg8
is.gd/mhkO7A
shrtco.de/gfqL2
clck.ru/RQtm3
u.nu/lgb2s
ulvis.net/DaCu

بیشتر بخوان:  نشت آیفون 12 گزینه جدید رنگ را نشان می دهد: برای رنگ آبی آماده شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین معاملات Prime Day هنوز در ابزارهای تعمیر و نگهداری خودرو و گاراژ موجود است

پ اکتبر 15 , 2020
این داستان بخشی از است روز نخست آمازون، راهنمای CNET در مورد هر آنچه باید بدانید و چگونگی اطمینان از دستیابی به بهترین معامله. روز نخست آمازون این شب گذشته به طور رسمی نیمه شب به وقت اقیانوس آرام به پایان رسید ، اما خوشبختانه هنوز هم می توانید معاملات […]