ماسک در سه سال آینده 25000 دلار تسلا را اذیت می کند


امروزه کم هزینه ترین تسلا در بازار تقریباً 38000 دلار مدل 3 است.

تسلا

عملکرد فوق العاده 140،000 دلاری مدل های شطرنجی و فن آوری خودران فانتزی بسیار جذاب هستند (و مطمئناً همه فنبرا را به حیاط تسلا می رساند) ، اما من فکر می کنم تنها راهی که اتومبیل های الکتریکی می توانند در جایگزینی موتور احتراق به صورت عمده کار کنند این است که قیمت را پایین بیاورد خوشبختانه ، به نظر می رسد مدیر اجرایی تسلا ، الون ماسک نیز این را می داند و “اطمینان” دارد که شرکت خودروهای الکتریکی می تواند طی چند سال آینده یک خودروی الکتریکی 25000 دلاری بسازد.

در جلسه سهامداران سالانه تسلا و روز باتری 2020 در این رویداد ، ماسک و درو باگلینو ، تسلا SVP نیروگاه و مهندسی انرژی ، طرحی گسترده را برای کاهش هزینه باتری و تولید خودروهای الکتریکی با تقریباً در همه قسمت های ساخت اتومبیل های تسلا ترسیم کردند.

تسلا تخمین می زند که با طراحی سلول جدید باتری “بیسکویت قلع” و 18 درصد بیشتر از آن با طراحی کوچک تر و کارآمد “Terafactory” ، کاهش 14 درصدی هزینه در هر کیلووات ساعت را می توان به دست آورد. تسلا با ساده سازی نحوه جمع شدن باتری ها ، تخمین می زند تا سال 2022 بتواند 100 گیگاوات ساعت ظرفیت باتری تولید کند – این در بالای سلولهایی که از تأمین کنندگان LG و Panasonic خریداری می کند – تا سال 2030 به 3000 گیگاوات ساعت (سه ساعت TERAWATT) ظرفیت تولید می رسد.

screenshot-94.png

تسلا

سود بیشتر حاصل از شیمی جدید آند سیلیکون ، نوآوری در بازیافت لیتیوم و شیمی کاتد نیکل و روش جدید “ساخت باتری ساختاری” – که همچنین منجر به یک شاسی سبک تر و سخت تر EV می شود – تا حدود 56 درصد کاهش در کل هزینه هر کیلووات ساعت. این سود حدود 54 درصدی افزایش در دامنه خودرو از همان ظرفیت انرژی و هزینه ساخت کمتر است. مشک و شرکت مطمئن هستند که می توانند این هزینه را به مصرف کننده منتقل کنند.

ماسک با تشویق تشویق تماشاگران دور از جامعه خود که هر یک از آنها سبک درایو ارائه را مشاهده می کنند ، اظهار داشت: “این برای محصولات آینده ما به چه معناست؟ ما اطمینان داریم که می توانیم یک ماشین الکتریکی جذاب 25000 دلاری را طراحی و تولید کنیم” شخصی سدان های تسلا مدل 3 – در حال حاضر سدان برقی مقرون به صرفه این خودروساز تقریباً 38000 دلار است.

screenshot-90.png

سهامداران تسلا با بوق زدن در مدل های 3 مدل شخصی خود ، تأیید فاصله اجتماعی خود را نشان دادند.

تسلا

ماسک ادامه داد: “اولین اتومبیل ما یک اتومبیل اسپورت گران قیمت و سپس یک سدان کمی ارزان تر و سپس مدل برتر 3 و مدل Y بازار پرجمعیت بود.” “اما در سالهای اولیه ، همیشه هدف ما ساختن یک ماشین الکتریکی ارزان قیمت بود. من فکر می کنم احتمالاً در حدود سه سال دیگر می توانیم یک وسیله نقلیه الکتریکی بسیار جذاب 25000 دلاری بسازیم که کاملاً خودمختار نیز باشد.”

این شاید بمبارانانه ترین ادعایی نیست که ایلون مطرح کرده است (یا بحث برانگیزترین) ، اما قریب الوقوع ورود خودروهای الکتریکی با دامنه قابل استفاده و ارزش جذاب احتمالاً هیجان انگیزترین امروز اخبار کمی برای طرفداران در تقاطع اتومبیل های مقرون به صرفه و برقی است. در طول دوره ارائه خود ، ماسک همچنین هدف از ساختن ماشین های 20 میلی متری در سال را بیان کرد – این تعداد ناشی از تمایل به جایگزینی “حداقل یک درصد از کل [ICE] ناوگان وسایل نقلیه روی زمین. “

البته ، ماسک سپس نمایش خود را با یک حلقه صدای جنجالی و برجسته نمایش عملکرد فوق العاده مدل S Plaid “فراتر از مضحک” در WeatherTech Raceway Laguna Seca به نمایش گذاشت. من فکر می کنم شما باید با صدای بلند به پایان برسد.


منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5ced3k5
is.gd/Rrc097
shrtco.de/iTxBH
clck.ru/Qytc4
u.nu/oczje
ulvis.net/FJp

بیشتر بخوان:  در ابتدا ، ستاره شناسان سیاره غول پیکر را که در حال دور زدن یک ستاره مرده است ، تشخیص می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلی آف WNBA 2020: سان آلیسا توماس پس از آسیب دیدگی شانه ، بازی 2 مقابل آس را در یک زنجیر ترک می کند

چ سپتامبر 23 , 2020
گتی ایماژ کانکتیکات سان در سری نیمه نهایی خود با یک تیم برتر لاس وگاس آس شروع فوق العاده کرد و روز یکشنبه بر بازی 1 مسلط شد تا 1 بر صفر در بهترین مسابقه از 5 مسابقه برتری داشته باشد. متأسفانه ، بازی 2 شروع ناخوشایندی برای Connecticut داشت. […]