2021 Toyota Sienna walkaround: 10 واقعیت مینی ون که باید بدانید



در حال پخش:
این را نگاه کن:

2021 ویدیوی نگاه اول Toyota Sienna


6:34

یک مینی ون جدید در شهر وجود دارد. دوباره طراحی شده است 2021 Toyota Sienna به نظر می رسد برای صدمه زدن به شیک کرایسلر آماده است اقیانوس آرام و هوندا ادیسه عالی ، به لطف ویژگی های تازه و لمس های لوکس آن.

اگر می توانید از قسمت جلویی و جلای جذاب این نه چندان کوچک مینی ون عبور کنید ، از صندلی های کاپیتانی ردیف دوم فوق العاده راحت و ویژگی های داخلی متمایز گرفته تا پیشرانه هیبریدی استانداردش ، لذت زیادی را خواهید دید. با بالا بردن فاکتور لوکس ، حتی می توانید یک یخچال کوچک نیز در آن تهیه کنید. چقدر باحال است (بدون جناس) در اینجا 10 نکته مهمی که باید در مورد Toyota Sienna 2021 بدانید آورده شده است:

بیشتر بخوان:  هنوز معاملات روزانه Apple Prime موجود است: 150 دلار در MacBook Air ، 350 دلار در iPad Mini و 199 دلار در AirPods Pro صرفه جویی کنید

TNGA-K

مینی ون 2021 Sienna اکنون بر اساس پلت فرم TNGA-K تویوتا ساخته شده است و ارتباط نزدیکی با خودروساز ژاپنی دارد SUV هایلندر. از صفحه ابزار به جلو ، بسیار شبیه است ، اگرچه بعد از آن ، همه چیز متفاوت است. این پایه جدید و بسیار ایمن به مهندسان شرکت کمک کرد تا کف را در مقایسه با Sienna خروجی حدود 1.5 اینچ پایین تر فشار دهند ، که این امر ورود و خروج راحت تری را ایجاد می کند. دستگیره های با طول بلند در این قسمت نیز کمک می کند.

بیشتر بخوان:  فورد برونکو رپتور هوا را در عکس تیزر می گیرد

همه اهل سبک طراحی 2021 Sienna نیستند. جلوپنجره زیادی دارد – مانند ، زیاد — و برخی عناصر غیرمعمول دیگر. با این تعمیرات اساسی ، طراحان در تلاشند تا به مدل جدید ، به ویژه موضع ورزشی بیشتر ، در خیابان حضور پیدا کنند. برای نسبت های SUV مانند ، کاپوت بلند شده و ستون های A به عقب منتقل می شوند. خط سقف خودرو نیز به سمت عقب مخروطی می شود و فضای بیشتری برای سقوط وجود دارد (شیشه های جانبی در قسمت بالای آن از چه زاویه ای به سمت داخل دارد) ، حرکتی که علاوه بر بهبود مقاومت در برابر باد مخالف ، سبک اضافی را نیز اضافه می کند.

ناخدا روی پل

ظاهر Sienna مطمئناً بحث برانگیز است ، اما در مقابل ، تقریباً همه از فضای داخلی این مینی ون استقبال می کنند. داخل آن مواد جالبی وجود دارد و طراحی کلی آن ، فضای ذخیره سازی فراوان و برخی ویژگی های هوشمندانه بسیار کاربردی است. یکی از جالب ترین و بدیع ترین عناصر کابین ، کنسول میانی جدید پل مانند Sienna است که بین صندلی های جلو امتداد دارد. یک زیر سطل بزرگ و یک توله بزرگ در داشبورد وجود دارد ، تغییری که تا حدودی توسط یک انتخابگر دنده جدید امکان پذیر شده است. به طور متناقضی ، هنگامی که پشت فرمان قرار می گیرد ، این وانت موفق می شود هم دنج و هم هوای هم زمان داشته باشد ، احساسی غیرمنتظره اما خوب.

بیشتر بخوان:  بهترین دستگاه های الکسا برای سال 2020: زنگ های درب هوشمند ، بلندگوها ، نمایشگرها و موارد دیگر

فقط ترکیبی است

مهندسان تویوتا V6 Sienna را که خارج می شود ، خالی کرده اند. در جای خود یک پیشرانه هیبریدی آشنا قرار دارد که یکی در اطراف یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی ساخته شده است. با یک بسته باتری کوچک که در زیر صندلی های جلو نصب شده و چند موتور مولد کار می کنند که وظیفه دوگانه را به عنوان انتقال متغیر مداوم انجام می دهند ، این ترکیب قدرت قابل احترام 243 اسب بخاری را ارائه می دهد. بله ، این تقریباً 40 اسب کوچکتر از آن است که در هر یک از اسب ها داشته باشید هوندا ادیسه یا کرایسلر پاسیفیکا، اما تجارت به طور چشمگیری باعث افزایش اقتصاد سوخت می شود.

بیشتر بخوان:  2022 آئودی S3 سدان از طریق فن آوری ورزش می کند

انتظار می رود این تویوتا در رانندگی مختلط به طور متوسط ​​در حدود 33 مایل در هر گالن باشد ، که به طور قابل توجهی بیشتر از رقبای معمولی و حتی چند مایل بر ثانیه بهتر از پلاگین هیبرید پلاگین Pacifica است. این مدل همچنین دارای یک حالت EV است که به شما امکان می دهد مسافت بسیار کمی را صرفاً با برق رانندگی کنید. برای آرامش خاطر بیشتر ، کلیه اجزای مربوط به هیبرید Sienna ، از جمله بسته باتری ، با 10 سال / 150،000 مایل ضمانت تحت پوشش هستند.

بیشتر بخوان:  بهترین معاملات 2020 Prime Day: 115 دلار AirPods ، 15 دلار Blink Mini ، 432 دلار Galaxy S20 و بیشتر

Sienna جدید به شما 243 اسب بخار قدرت و تقریباً 33 مایل در هر گالن می رسد.

Nick Miotke / Roadshow

چهار چرخ متحرک در فهرست است

برای اطمینان بیشتر در شرایط چالش برانگیز ، می توان 2021 Toyota Sienna را با پیشرانه تمام چرخ در اختیار داشت. در واقع ، آن در سراسر کلاس در هر کلاس موجود است. برخلاف سیستمهای سنتی ، این سیستم برقی و بر اساس تقاضا است. موتور جداگانه در صورت لزوم چرخ های عقب را تأمین می کند و هنگام برخاستن از ایست ، این منبع تغذیه می تواند تا 80٪ نیروی محرکه خود را به آن لاستیک های عقب بفرستد.

Sienna اینورتر برق 1500 واتی را ارائه می دهد

گذشته از کارایی بیشتر و توانایی رانندگی در مسافت های کوتاه با برق ، ویژگی دیگری که پیشرانه هیبریدی Sienna امکان پذیر می کند یک اینورتر قدرتمند است. دو شاخه 120 ولتی این وانت با 1500 وات آب به شما امکان می دهد یک دیگ قهوه ، یک یخچال کوچک یا حتی اره برقی استفاده کنید تا چوبی را که از فروشگاه بزرگ جعبه محلی خود برداشته اید ، برش دهید. البته ، اگر به کارهای ساختمانی علاقه ندارید ، Sienna همچنین می تواند به شما کمک کند تا یک اجاق گاز کند در طول سفر طولانی به خانه مادربزرگ در روز شکرگذاری خوب و گرم نگه دارید. احتمالات تقریبا نامحدود است. در مقایسه ، مهندس ارشد Sienna Monte Kaehr به من می گوید بزرگترین اینورتر قدرت تویوتا در یک وسیله نقلیه غیر هیبریدی ارائه می شود در 4RUner SUV، و نسبتاً کم 400 وات را ارائه می دهد – کمتر از یک سوم آنچه این مینی ون ارائه می دهد.

صندلی های درجه یک

صندلی های کاپیتانی ردیف دوم Super Long Slide Sienna که راحتی بی نظیری را فراهم می کند ، 25 و 25 اینچ جلو و عقب را تنظیم می کند. صندلی های ردیف دوم در مدل های کمتر هنوز هم 15 اینچ چشمگیر هستند. این قابلیت تنظیم فضای زیادی برای پا به مسافران می دهد ، اما این همه ماجرا نیست. این صندلی ها نیز گرم می شوند و همراه با عثمانی های یکپارچه هستند که به بیرون می آیند و بیرون می آیند. متأسفانه تهویه در دسترس نیست ، اما شما هنوز هم راحتی بیشتری برای نشستن در وسیله نقلیه این طرف کابین کلاس تجاری بوئینگ 777 نخواهید دید.

این صندلی های کاپیتان ردیف دوم فوق العاده راحت هستند.

Nick Miotke / Roadshow

Steerage هم بد نیست

صندلی ردیف سوم Sienna نیز راحت است. با قد 6 فوت ، من خیلی خوب در آنجا قرار می گیرم ، فضای کافی برای سر و پاهایم وجود دارد ، به علاوه بالشتک پایین در ارتفاع مطلوبی از کف قرار دارد. جالب است تویوتا به گفته کاهر ، مهندسان توانسته اند جرم این صندلی را به نصف کاهش دهند. این فریم اکنون یک کار یک تکه است که از رزین ساخته شده است و در مقابل واحد فولاد در مدل خروجی قرار گرفته است که از 15 قطعه جداگانه ساخته شده است. این تغییر باعث می شود صندلی ردیف سوم Sienna به راحتی صاف در کف قرار گیرد و دوباره بلند شود. در مقایسه با طرح قدیمی که 53 کیلوگرم طول می کشید ، فقط 19 پوند نیرو برای افزایش نیاز دارد.

ارامشت رو حفظ کن

جدا از آن صندلی های کاپیتانی ردیف دوم فوق العاده راحت ، یخچال و فریزر موجود Sienna نیز مورد دیگری است که باید در ساختن آن یک ماشین سفر خانوادگی مثال زدنی باشد. این سطل عایق بندی شده در پشت کنسول مرکزی آنقدر بزرگ است که می تواند شش بطری آب نیم لیتری را در خود جای دهد. البته ، این مکان همچنین مکان مناسبی برای انباشت انبوهی از هل دادن ها ، سیخک های فاژ یا هر چیز دیگری است که می خواهید منجمد نگه دارید.

این می تواند 4 در 8 ورق مصالح ساختمانی را با یک هشدار جدی حمل کند

اگر یک نکته منفی روی صندلی های کاپیتانی فانتزی Sienna وجود دارد ، این است که آنها قابل جابجایی نیستند و مانند سیستم نوآورانه Stow ‘n Go کرایسلر در کف قرار نمی گیرند. بالشتک های زیرین آنها به سمت بالا چرخانده می شوند ، که باعث می شود خود صندلی ها درست به سمت سطل های جلو بلغزانند. با این حال ، تمام آن اریگامی ها هنوز کافی نیستند تا Sienna بتواند ورق های 4 در 8 تخته سه لا یا تخته های خشک را روی زمین حمل کند ، هرچند که می توان متناسب با آنها آنها باید با زاویه و شکاف بین صندلی های ردیف دوم کشیده شوند که کمی دشوارتر است.

همه از سبک مینی ون Sienna خوششان نخواهد آمد ، اگرچه عقب ممکن است کم بحث ترین زاویه آن باشد.

Nick Miotke / Roadshow

تویوتا 2021 Sienna واقعاً بمکد!

Sienna جدید برای کمک به کنترل مشکلات زندگی ، یک جارو برقی یکپارچه ارائه می دهد. در واقع ، این چیز جدیدی نیست کرایسلر اقیانوس آرام و هوندا ادیسه یکی را سالهاست که ارائه می دهد. با این حال ، بر خلاف آن رقبا ، مهندسان تویوتا خلا Si Sienna را در زیر کنسول نصب کرده اند. به گفته کاهر ، این مکان مرکزی به چند دلیل انتخاب شده است. برای مبتدیان ، استفاده از آن راحت تر است ، اما فضای بار عقب نیز بسیار کم است زیرا فضای سخت افزار کنترل آب و هوا ، تایر اضافی و باتری 12 ولت خودرو را نیز در خود جای داده است ، بنابراین جای خالی در آنجا مناسب نیست خیلی خوب.

برنامه ریزی شده 2021 تویوتا Sienna قرار است از ماه نوامبر ورود به نمایندگی ها را آغاز کند. قیمت این Swagger Wagon متولد شده هنوز اعلام نشده است ، اما حتی با داشتن پیشرانه هیبریدی جدید و تجهیزات اضافی ، MSRP پایه چهارم Sienna نسل چهارم احتمالاً تقریباً شبیه به مدل امروز است که از حدود 33000 دلار تحویل شروع می شود. با این اوصاف ، انتظار می رود که تریم جدید Platinum برای 2021 که در اینجا دیده می شود به طور قابل توجهی گران تر از آن باشد.


منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y2bg5zkw
is.gd/QDOmtn
shrtco.de/zV5EZ
clck.ru/Qv8KL
u.nu/vfg95
ulvis.net/b8l

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاستین فیلدز معتقد است که او به تغییر عقیده ده بزرگ کمک کرده است. حالا او می تواند نتیجه فصل را تغییر دهد

ج سپتامبر 18 , 2020
این طور نیست که جاستین فیلدز هرگز به فکر انصراف از این موضوع نبود. گزینه همیشه برای مهاجم ایالت اوهایو وجود داشت ، که ممکن است در نهایت به عنوان شماره 1 کلی در پیش نویس NFL 2021 انتخاب شود. او سعی داشت قبل از رسیدن به نتیجه ، خود […]