Ducati Desmo را برای V4 Granturismo رها می کند و این یک معامله بزرگ است


دوکاتی به خیلی چیزها معروف است. آنها موتور سیکلت های جسورانه و مهیجی می سازند که عالی به نظر می رسند و مانند هیچ دیگری سوار نمی شوند ، اما همچنین به دلیل پایبندی دقیق به چیزی به نام فعال سازی شیر متغیریا به قول دوکاتیستی: Desmo. این از اواخر دهه 1950 بخشی از DNA مارک دوکاتی است و خیلی عجیب خواهد بود اگر این شرکت تصمیم بگیرد بدون آن موتور به طور ناگهانی بسازد.

فقط ، این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. دوکاتی روز پنجشنبه اعلام کرد موتور آینده V4 Granturismo خود که ابتدا با Multistrada V4 جدید نصب می شود ، از فنرهای سوپاپ معمولی برای کنترل خاموش شدن سوپاپ های ورودی و خروجی استفاده خواهد کرد.

اکنون ، برای درک اینکه چرا این یک چنین مشکل بزرگی بود ، باید به زمان اواخر دهه 1950 برگردیم که در وهله اول دوکاتی استفاده از این فناوری را آغاز کرد. ببینید ، متالورژی در آن زمان مانند الان توسعه نیافته بود و موتورسیکلت ها به خصوص در دورهای بالا در فرسایش و خرابی فنرهای سوپاپ مشکل داشتند. مهندسان دوکاتی به این نتیجه رسیدند که اگر می خواهد موتورهای مسابقه ای پرسرعت و با دوام طولانی بسازد ، باید راهی بهتر برای خاموش کردن دریچه های موتور پیدا کند.

بیشتر بخوان:  آیفون 12 از فردا راه اندازی می شود: نحوه تماشای زنده در اینجا است

البته دوکاتی شیرهای جمع شونده را اختراع نکرده است. آنها مدتی بوده اند – مرسدس در نیمه اول قرن بیستم طرفدار سرسخت فناوری در موتورهای مسابقه ای خود بود. به عنوان مثال اتومبیل مسابقه 300SLR از آن در موتور 8 مستقیم خود استفاده کرد. در هر صورت ، این تصمیم تصمیم خوبی برای دوکاتی بود زیرا آنها بلافاصله پس از پیروزی در مسابقات بوشل ، برنده شدند.

این موضوع پیچیده به نظر می رسد و به نوعی به نظر می رسد ، اما می تواند برای دوکاتی از گذشته باشد.

اخبار خودرو Hemings

سریع 70 سال ، فنر فنر سوپاپ پیشرفته تر است. در حال حاضر حتی برای موتورهای مصرفی نسبتاً ارزان قیمت نیز امکان دستیابی به سرعت 14000-15000 دور در دقیقه بدون مشکل وجود دارد. حقیقت این است که Desmo هنوز برای بحث میراث اساسی نیست. بنابراین ، مهندسان V4 Granturismo در تلاش برای افزایش فواصل سرویس دهی (کاری که داکاتی علاقه زیادی به انجام آن دارد) ، به شیرهای پاپ آپ سنتی بسته شده است.

بنابراین ، چه چیزی در پشت سیستم Valvetrain وجود دارد ، چه چیزی V4 Granturismo را جالب یا خاص می کند؟ خوب ، برای شروع ، تقریباً جمع و جورترین تقریباً در همه ابعاد آن نیست 1260 L-twin جایگزین آن می شود (جدا از 20 میلی متر عرض) ، سبک تر و نرم تر نیز هست. این جمع و جور بودن همچنین به مهندسان کمک می کند تا مشخصات شاسی Multistrada را اصلاح کنند تا موتورسیکلت راحت تر و هندلینگ بهتری داشته باشد (از نظر تئوری ، هنوز کسی آن را نصب نکرده است).

V4 Granturismo حدود 170 اسب بخار قدرت و 92 پوند تولید می کند. این در عمل یک وضعیت برد-برد است ، اما جالب است که ببینید طرفداران دوکاتی چگونه با موتور جدید بدون Desmo تعامل دارند. آیا متفاوت به نظر می رسد؟ آیا احساس متفاوتی دارید؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم ، اما Ducati همچنین برخی از ویژگی های دیگر را نیز معرفی کرده است که به بهبود کیفیت زندگی کمک می کند. نکته قابل توجه استفاده از درام عقب غیرفعال است. این باید به شما در کاهش بیکاری یا سوار شدن دوچرخه به دوچرخه سوار و موتورسوار کمک کند – چیزی که دوکاتیس به طور سنتی از آن رنج می برد. همچنین دارای همان طراحی میل لنگ معکوس V4 است مبارز خیابانی و پانیگاله مدل هایی که به هندلینگ کمک می کنند و احتمال حرکت چرخ جلو بدون تحریک آن را کاهش می دهند.

ما از ارائه این دستگاه جدید بسیار هیجان زده هستیم ، مخصوصاً با کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم های هشدار نقطه کور، که قبلاً به آنها پرداختیم. مراقب Roadshow باشید و در هنگام معرفی Multistrada V4 ، ما را بررسی کنید.


منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yxfwauls
is.gd/rOMLNe
shrtco.de/CEPMM
clck.ru/RR2dn
u.nu/hgbpk
ulvis.net/vH7P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم ها برای بررسی در دسترس بودن تجارت کوینن ویلیامز با جتس تماس گرفتند: گزارش

پ اکتبر 15 , 2020
مدیر کل هواپیما جو داگلاس او همیشه گفته است که به پیشنهادات تجاری هر بازیکن گوش خواهد داد ، حتی اگر هواپیما به طور فعال برای بازیکنان خاص خرید نکند. و با مهلت مقرر در 3 نوامبر ، پس از دو هفته و نیم ، تیم ها شروع به پاسخگویی […]