Lyft خواستار ایجاد خطوط اتوبوس و دوچرخه در شهرها است


Lyft روز جمعه مطالعات موردی را برای خیابان های مقاوم ، که رفت و آمدهای چندمنظوره را تأمین می کنند ، منتشر کرد که در آن افراد به چندین روش مختلف برای رفت و آمد اعتماد می کنند.
این طرح ها جزئیات این را نشان می دهد که خیابان های شیکاگو ، نیویورک و واشنگتن دی سی می توانند پیاده روهای وسیع تری داشته باشند ، به علاوه خطوط اتوبوس و دوچرخه بیشتر. برخی از این برنامه ها شامل جزئیاتی است که به وضوح می تواند به سود Lyft باشد ، مانند اضافه کردن تعداد بیشتری از ایستگاه های اشتراک دوچرخه و مسیرهای آن برای دوچرخه سواری. (Lyft سیستم های دوچرخه سواری را در هر سه شهر و اسکوترهای واشنگتن دی سی کار می کند.)
کارولین سامپونارو ، که سیاست میکرو تحرک را در رهبری می کند بلند کردن (بلند کردن) ، به سی ان ان بیزینس گفت كه انگیزه این شركت گامهایی است كه شهرها در طی همه گیرى در جهت استقبال از گزینههاى اتومبیل برداشته اند و همچنین نگرانیها مبنی بر اینكه شهرها به روشهای خود محور خودرو روی می آورند. بسیاری از شهرها دارای خیابان های موقت بسته یا خط دوچرخه و فضای غذاخوری در فضای باز هستند.

سامپونارو گفت: “ما طی دو دهه گذشته تلاش کرده ایم تا خود را از شر ساخت سیستم های حمل و نقل خود در اطراف وسایل نقلیه تک نفره خلاص کنیم.” “ما نمی خواهیم یک شبه ما به آنجا برگردیم.”

سامپونارو در برخی موارد به دلیل گرایش به ترانزیت و فاصله اجتماعی به افرادی که به سمت ماشین گران می شوند اشاره کرد. فروش خودروهای دست دوم امسال رشد کرده است. وی گفت: طراحی خیابان ها به مردم نشان می دهد که چگونه باید رفت و آمد کنند و چه گزینه هایی دارند. با زیرساخت های حمل و نقل ، دوچرخه سواری و پیاده روی بیشتر ، افراد کمتر به اتومبیل اعتماد می کنند.

سامپونارو از گفتن اینكه آیا این برنامه ها تأثیر نامطلوبی بر مشاغل اصلی Lyft دارند ، امتناع ورزید و گفت كه خیابان ها در حال حاضر یك منبع كم مصرف هستند كه برای پایدار یا كارآمدتر كردن آنها ، كاری اندك انجام شده است. وی گفت ، Lyft می خواهد شهرها را م effectiveثرتر و کارآمدتر کند.

بیشتر بخوان:  نتیجه و واکنش امروز مسابقه لیگ ملت های اروپا

کارشناسان حمل و نقل و برنامه ریزی از پیشنهادات Lyft استقبال کردند. رابین چیس که Zipcar را تأسیس کرد و اکنون اتحاد New Urban Mobility را رهبری می کند ، گفت که علی رغم فاصله گرفتن از فضای اتومبیل هایی که بیشتر تجارت آن را تشکیل می دهد ، مفاهیم Lyft برای این شرکت سودمند خواهد بود.

چیس گفت: “این خود سرویس دهی است و همچنین درست است.” “زمان آن فرا رسیده است که شهرها شروع به تبلیغ چند حالت گرایی واقعی کنند.”

چیس گفت ، با حمل و نقل چند حالته ، کمتر به داشتن اتومبیل احتیاج داریم ، و این باعث می شود ساکنان بیشتر از اینکه برای اتومبیل های شخصی پیش فرض باشند ، از خدمات Lyft که شامل دوچرخه و اسکوتر مشترک است استفاده کنند.

بیشتر بخوان:  سرجیو گارسیا پرنده آخرین سوراخ پیروزی در می سی سی پی

گیب کلاین ، یکی از شرکای برنامه ریزی شهری CityFi ، که پیش از این مدیریت بخش های حمل و نقل در شیکاگو و واشنگتن دی سی را برعهده داشت ، گفت: “کسانی که در این تجارت هستیم ، می دانیم که شهرها باید فضا را به دور از وسایل نقلیه تک نفره اختصاص دهند. “این یک پیام بسیار مثبت را تقویت می کند.”

این اولین بار نیست که Lyft در مورد طراحی مجدد خیابان ها صحبت می کند. در سال 2017 ، مفهومی برای چگونگی طراحی مجدد بلوار Wilshire در لس آنجلس ارائه داد. این شرکت با پروژه های جدید خود با برقراری ارتباط با طرفداران محلی که از قبل خواستار پیشنهاد Lyft بودند ، گام فراتر برد.
این تفسیر از Lyft نشان می دهد که چگونه می توان خیابان M در جنوب غربی واشنگتن دی سی را طراحی کرد تا به حالت های دیگری غیر از اتومبیل پاسخ دهد.

گرگ بیلینگ ، مدیر اجرایی انجمن دوچرخه سواران منطقه واشنگتن ، گفت که درگیر کردن صداهایی مانند Lyft بسیار مفید است.

بیشتر بخوان:  پل کیسی: "افرادی که هرگز با بازی خود دست و پنجه نرم نکرده اند درک نمی کنند" | ورزش

وی گفت: “ما باید سیستم حمل و نقل خود را برای افرادی كه نیاز به رفت و آمد دارند ، ایمن و ایمن سازیم.”

یکی از مطالعات موردی Lyft ، ایجاد خطوط اتوبوس و دوچرخه در خیابان M در جنوب غربی واشنگتن دی سی نشان می دهد ، یک خیابان وسیع که مسیرهای زیادی از ترافیک اتومبیل را پوشش می دهد.

بیل شولتایس ، نایب رئیس گروه برنامه ریزی شهری Toole Design ، گفت که از این پیشنهاد بسیار هیجان زده است. این شبیه طرحی است که وی 10 سال پیش پیشنهاد کرد و هرگز عملی نشد.

بیشتر بخوان:  مالک تگزاس دو روز پس از اخراج بیل اوبراین از تجارت DeAndre Hopkins دفاع می کند

شولتایس گفت: “در آن زمان می دانستم که این یک شوت از راه دور است و امروز این احساس واقع بینانه است.” “این به شما می گوید که ذهنیت همه افراد درگیر چقدر تغییر کرده است.”


منبع: حافظ استدیو

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5z97d8c
is.gd/tydCK2
shrtco.de/UZY4b
clck.ru/QyzbX
u.nu/g-fjd
ulvis.net/ktM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

New Look Backfields

چ سپتامبر 23 , 2020
تندیس بی رحمانه بازی های هفته دو ، در بسیاری از میادین عقب مانده لطمه ای وارد کرد ، اما هیچ یک از آنها سخت تر از غول های نیویورک ، که سوپراستار RB Saquon Barkley را به دلیل پاره شدن ACL از دست داد ، آسیب دید. روز سه […]